Dumheter

Ja. Det var väl kanske inte helt genomtänkt det där att äta glass efter lunch. Var redan pruttmätt och så en glass på det. Och IBS. Noll bra kombo tydligen. *magknip*

Men det var ju goooooott!

Ikväll är det leverans av Linas matkasse också. Spännande! Minns inte vilka rätter det var men i alla fall en vegetarisk, det gillar jag. Fast förra gången var ingen hit faktiskt, nån soppa med guck i. Inte gott. Alls.

Ah! Hittade veckans meny:

  • Chicken Ramen med pak choi och skogschampinjoner
  • Vegoburgare i surdegsbröd med ädeloströra och rotfruktspommes
  • Kalkonfilé med krämiga champinjoner och persilja
  • Toscansk fiskgryta med färskost och vitlöksbröd

Låter supergott! Vegoburgare vet jag inte, men fiskgryta! Kyckling eller kalkon har de haft varje gång, leverans tre nu. Och alltid vitlök. Alltid! Tur jag jobbar hemifrån så mycket så ingen behöver lida (så mycket) haha! Fast jag märker att jag luktar ofräscht av all vitlök, inte i munnen då, men under armarna. Var tvungen att ha deo på mig flera dagar! Normalt kan jag gå helt utan eller med bara lite utspädd äppelcidervinäger. Inte så kul.

Hmm, blev ett matinlägg haha! Men mat är gott.

Vilken är er favoriträtt?

 

Kommentarer till: "Dumheter" (2)

  1. Just nu vad som helst, haha. Mår så jävla ruttet!

    Kram

Kommentera

