Bra fredag?

Ja, jag vill ju inte jinxa nåt men so far så…

Visserligen väcktes jag av grannen inatt (igen) när han slängde nåt i golvet strax före midnatt och stökade omkring. I med öronpropparna alltså. Börjar, på riktigt, få skavsår i öronen för att jag måste ha öronproppar så ofta!

Men!

…eller vänta, det var ju faktiskt igår jag fick beröm av nya stor-chefen. Nåja, idag i alla fall –

  • Tog bara 30 minuter till jobbet trots att jag lyckades pricka in de flesta rödljusen.
  • Fick (återigen) beröm av nya stor-chefen.
  • Ena jobbdatorn fick en omgång från IT-supporten så nu funkar tangentbordet som det ska igen. 😀
  • Insåg igår att jag ju faktiskt kunde klicka ner varor i kundkorgen på Ica och sen så packar de och jag behöver bara åka förbi idag efter jobbet och plocka upp kassarna, betalat och klart!
  • Ikväll ska jag, för andra gången i mitt liv, göra fisksoppa och ooooh vad jag hoppas det blir bra! (Sen ska jag visserligen tvätta, städa och diska lite också men men, ett par glas vin så går det fortare… eller ja, det blir roligare i alla fall haha!)
  • Ska planera in lite no poo-pyssel också 🙂

Jobbat sen 07.00 så nu är det bara 5 timmar kvar till helgen! Tog lite tid att skriva det här inlägget… jobbar samtidigt haha! Multitasking ftw!

För övrigt blir jag lite extra glad av det här –

wpf_eye1

Nästan en månad med mandel- och arganolja på ögonfransar och bryn plus mascaran Idun Eir och resultatet är ju stunning! 😀

wpf_shoe1

Strumpor från Happy socks och mina nya favoritdojjor! Inte så varma skor men ååååh vad jag älskar dem!

(Och nu är klockan 12 typ… kom lite jobb emellan så jag hann inte få iväg det haha!)

Ha en skön helg!

Kommentera

