Produktivitetssmurfen

Herrejisses vad jag har varit produktiv!

I fredags gjorde jag en instruktionsfilm, jobbade för länge och lagade mat. Dessutom gjorde jag en städraid eftersom jag kanske skulle få gäster idag och tvättade kläder.

Inga gäster idag men jag kör långkok på högrev, har handlat lite, planterat om tre gröna växter och håller just nu på att komponera ihop två olika parfymer. Eller ja, jag gjorde det för ett tag sen, nu ska de bara ”jäsa” lite och gifta ihop sig så jag kan hälla upp de på flaska imorgon. Möjligt att det bara blir en av de… får se om jag tar båda eller bara en. Sitter på jobbdatorn nu faktiskt men har lyckats att inte jobba en enda sekund! Yeay!

Testar ett nytt vin, lyssnar på The Pretty Reckless och väntar på att maten ska bli klar. Är väldigt hungrig nu faktiskt… Apropå mat har jag upptäckt pak choi, tack vare Linas matkasse, och oooh, det är jättegott ju!

Vad gör ni då? Hoppas ni har en underbar helg!

Ganska omotiverad bild… till inlägget i alla fall haha!

punch

Kommentera

