Det löser sig

Det gör det ju, i slutänden. 🙂

Igår tyckte jag det tog ovanligt lång tid för Discshop att skicka ut mina filmer så jag gick in på hemsidan för att kolla status på min order, skickad. Hmm? Tog med mig kollinumret och spårade paketet på Postnord. Döm av min förvåning när det står att inte bara ett utan två (det senare som påminnelse) sms skickats till mig att jag kan hämta ut mitt paket!? Kollar mobilen. Nope. Det enda smset som kommit är ett om att det skickats paket från Discshop, inget annat.

Fick smått panik, tänk om de skickar tillbaka paketet!?

Rådfrågade vännerna på Facebook. Tydligen får man ut paket om man tar de fyra sista siffrorna i kollinumret, det är samma nummer som kommer i smset. Se där! Då har jag lärt mig nåt nytt idag 😀

wpf_090858

Ska tydligen börja med ”Insidan ut” sa en kompis, den är jättebra! Jag gillar ju Pixar så mina förhoppningar är höga haha!

Fick däremot sms från DHL som ska leverera min nya Fitbit. Svarade att jag ville ha hemleverans men kom på att jag ju har kod till huset… hmm… jaja, det löser sig.

*ringer DHL*

Så. Fixat. Allt löser sig 😉

Jobbat sen 05.45 så nu är det inte långt kvar till ledighet, yeay!

Är ni klara med julklapparna nu då?

Kommentera

