Leeeeeeeeeeeess!

Jepp. Fortfarande helt less på typ allt. Kollade igenom min ”minnesburk” från 2016 och trots att den bara var halvfull så var det en del grejer jag faktiskt glömt att jag gjort haha! Kanske inte säger så mycket i och för sig, med tanke på mitt minne…

Ska försöka fylla den helt det här året, även om jag i nuläget som sagt är ruskigt less…

tooold

Har fått ont i mitt högerben igen, kan knappt stödja på det ibland och det värker som fasen på utsidan av vaden. Har fått frågan, ett gäng gånger, om jag skadat mig (alltså typ ramlat eller så) men hela tiden sagt nej. Så i går, kom jag på att jag ju den 20 oktober (dubbelkollade med bloggen) stampat hårt i betonggolvet på jobbet och fått djävulskt ont. Har ont på samma ställen nu ju. Men det var ju två månader sen… hur går det ihop? EDS? Stressfraktur? Vem vet? Bokat tid hos sjukgymnast om en vecka i alla fall, eftersom Dr Bra (kanske är tillbaka) är så poppis att det inte går att få tid till honom… 😥

Grannarna lever om fortfarande (så klart) och jobbet är rätt trist just nu, trots att jag får åka ut och jobba i fält på egen hand (och får beröm av mer erfarna kollegor).

Det som livar upp är hunden, han ger mig alltid massor av kärlek och skratt, karaoken på Smule och att jag får höra från främlingar (på Smule) att jag är rolig, det värmer!

bebis

Hoppas ni har det bra!

Kommentera

