Okej, först och främst –

HUR kan det komma sig att ögonen ändrar färg? Beroende på hur jag mår, var jag är, ljus osv? Nu ser de ju gröna ut?! Okej, visserligen har den där typen som hjälpte min mor att skapa mig, melerande ögon och det kanske kan ha nåt med det att göra men på riktigt… märkligt.

wpf_074128

För det andra –

Jag älskar honom så det är helt sinnessjukt och just nu ser han… rätt bonnläppig ut… eller typ som om hans ansikte smälter (låter charmigt inte sant? 😉 ) Men så här sov han på eftermiddagen när jag jobbade… pardon den dåliga bildkvaliteten:

wpf_125451

Charmknutte! ❤

Och så en tredje grej –

En extra helgdag, ingen jour och jag lyckades övertala en gruppchef till att göra ett jobb som de ville att jag skulle göra hähä! Varför? Gillar jag inte att jobba? Njao, det gör jag väl men han bor fem minuter från arbetsplatsen och jag måste ta en omväg för att göra jobbet. Location location location folket!

Visst låter jag positiv?! Jag försöker, men jag kom precis på att jag måste tvätta i helgen. Å andra sidan har jag vin, godis, film, fyrbent sällskap (as usual) och så ska jag nog skita i att ställa larmet på fredag och bara soooova!

Hur har ni det?!

Kommentarer till: "Två eller tre dagens (det blev tre)" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Ååh, vill också ha ögon som ändrar färg!

    Hur har vi det? Hmm… diverse bekymmer men i alla fall vin och fyrbent kärlek som lyser upp tillvaron! 😉

    Han sover så sött, vovven din! ❤

    En vecka försenat, men ändå: Gott Nytt År! till er båda. 🙂

    • Så himla skönt att du dyker upp igen! Saknar dig ju!
      Skönt med vin och fyrbent kärlek, det värmer både själ och hjärta 😉

      Just nu snarkar han i soffan bredvid mig. Vi var till mamma en sväng på eftermiddagen och det är tydligen fortfarande jobbigt för en nioårig hundhjärna med miljöbyte (herregud! Han fyller tvåsiffrigt i mars! :O )

      Tack det samma! Hoppas du får en riktigt god fortsättning och att 2017 ger dig allt du önskar!

Kommentera

