10 minuter

Tänk att tio minuter kan göra sån skillnad. Eller ja, det känns som det var mer än tio minuter.

Vad jag pratar om? Sömn så klart!

Har min Fitbit inställd på 7 timmars minimum för sömn. Igår hade jag sjukt svårt att somna. Ont i ryggen och mitt högra ben, hunden har också ont så han ligger och skakar, sen blev jag kissnödig också.

Gick upp och hämtade medicin till hunden. Gick och la mig. Blev kissnödig. Gick på toaletten. Tillbaka i sängen hinner jag bara ligga nån minut innan jag inser att jag inte kommer kunna somna med värken i ryggen. Upp igen.

Så jag sov 6 timmar och 50 minuter. Bara…

Är riktigt ruskigt trött. Igen. Jag har varit galet trött hela långhelgen.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten med mitt ben, förhoppningsvis kan han tala om vad felet är och hur jag ska åtgärda det plus förebygga att det händer igen. Nåt ledband (?) som halkat snett, just nu gör det bara ont från knäet och ner till vristen men ibland gör det vansinnigt ont på utsidan av benet och jag kan inte lägga någon vikt på det.

Fy fabians vilket gnälligt inlägg men men, det är lite av min personlighet just nu, gnäääääääääääääääll! Fortfarande så galet less att jag blir förbannad snart haha! (Och så fnissade jag åt mig själv när jag skrivit den meningen.. 😀 )

Funny-Sleeping-1

Och som jag älskar frukost! 😉 ❤

Kommentera

