Judgement day (igen)

Hos sjukgymnasten idag. Hade inte så ont innan men nu… aaaajjjj! Han bände och tryckte och hade sig men kunde sen lugna mig med två saker –

  1. Ingen stressfraktur
  2. Ingen operation nödvändig

Yeay! Det var liksom mina två största skrämselhickor. Däremot sa han att det kommer ta minst ett halvår att läka ut ordentligt. Skador på ligamenten i knäet. Jaja, så kan det gå. Kul med EDS…

Men! Jag fick i alla fall börja träna på gymmet igen, wooohooo!

Sooom jag längtar!

wpf_7979

Jag vill ju bli jäääättestark! 😀

Vad gör ni?

Kommentarer till: "Judgement day (igen)" (4)

  1. Snygga armar! Och skönt att det inte var värre 👏👏👏

    Just nu sitter jag med grodan i famnen och kollar på barnprogram. Strumpan sover! Maken kommer om ett par timmar typ.

    Här är det grått, kallt, blåsigt ovh allmänt blä…

    Kramar

    • Åh tack! Ja det var superskönt att få det beskedet! 😀

      Vilket härligt mys! ❤ Grått å trist ute, varmt och gott inne, underbart!
      Här är det slask men den fyrbente vill tydligen gå ut nu så det är väl bara göra som han säger haha!

      Kram!

      • Ja det var supermysigt. Grodan och jag behöver de där stunderna där vi kramas och strumpan är ”långt bort”.

        Haha busfyrbening! Frös du ihjäl? Här är det rent vidrigt nu. Det blåser rätt kraftigt ovanpå det andra. Blä och dubbelblä.

        Kram

      • Åh det låter härligt!

        Näe men jag blev blöt om fötterna haha!

        Kram!

Kommentera

