Ojdå

Det var visst ett tag sen jag var här…

Sitter hemma och väntar på leverans från UPS, har beställt grejer från The Soapkitchen igen 🙂 Sen ska jag visserligen till sjukgymnasten klockan 14.00. Kommer säkert få fler övningar för mitt kassa knä. Och faktiskt! Jag har varit jätteduktig och gjort övningarna jag fick förra gången varje dag.

Har ju känt ett tag att jag börjar närma mig den där fördömda väggen så om en dryg vecka åker jag iväg till stugan. Tar med mig datorn men den ska jag bara redigera bilder på och skriva lite, inget surfande. Har redan sagt till på jobbet att jag inte kommer vara tillgänglig på vare sig mobil eller mejl under min ledighet hehe!

wpf_7273

Bara promenera här, läsa, vila, mysa med hunden och äta massor av godis haha!

Trevlig helg!

Kommentarer till: "Ojdå" (3)

  1. Nemos matte sa:

    Puh, där var du ju! Började nästan bli orolig. 😉

    Låter härligt med ledighet! Hur lång blir den? Själv är jag ingalunda på väg in i väggen, men tog visst bara ut elva dagars semester förra året?? Inte konstigt att min planerade ledighet i mars börjar hägra… 😛

    Ha en riktigt skön helg nu! 🙂

    • Hehe! 😉

      Den blir inte så lång, men jag vet att jag bara behöver komma upp till stugan för att få ny energi och lugn. Onsdag till måndag blir det.

      Hmm, 11 dagar bara? Näe, det var inte mycket! Vart bär det hän?

      Tack det samma! 😀

      • Nemos matte sa:

        Inget mer exotiskt än ett par veckor i Norrland, men ska bli skönt ändå! Planerar att lufsa med skidor på älven med vovven och i övrigt inte göra mycket alls. 🙂

        Vad härligt med en uppladdningsstation där man kan tanka livslust! 🙂 Ha det underbart!

Kommentera

