Huvud, axlar, knä å tå

Okej, ni trallar inte på den sången nu va? 😉 😛

Just nu går dagarna skitfort. Mest för att jag har så inihelvete mycket att göra. Galet!

Humöret är lågt och stundtals får jag tillbaka de där tankarna och känslorna jag hade i tonåren.

Muntert värre. Men ibland känns det som att ingen av mina 75 Facebookvänner (varav de flesta jag faktiskt känner IRL) orkar engagera sig i det jag skriver i mina statusuppdateringar. Jag är inte så viktig liksom. Nån man tar kontakt med när ingen annan finns tillgänglig bara.

Äh… jag behöver ju verkligen semester! Från jobbet, från vardagen, från mitt blåa mående… Helst innan jag blir deprimerad.

Det var huvud-delen det. 😉

Axlarna är spända så jag blir yr i huvudet. Ont gör de också eftersom jag stressar så förbannat (hej svej EDS). Knäet vill sjukgymnasten att jag ska ta med till en ortoped och sen eventuellt operera, det vill inte jag. Tårna.. tja… näe, de är det nog ganska bra med faktiskt haha!

Fortfarande två veckor kvar till jag får åka till stugan… jag önsketänker ju att det är en vecka till jag ska åka men näe… suck..!

864

Igår var verkligen en sån dag! *pekar på bilden* 😀 Jisses vad somliga är envisa och korttänkta. Jaja… folk och folk ja…

Kommentarer till: "Huvud, axlar, knä å tå" (11)

  1. Kan inte vi bli vänner på fb då? Jag lovar att bry mig 💚

    Kram

  2. Vill bara tala om att jag läser din blogg och jag bryr mig! Har följt dig och ”lilla vovven” aka ”åbäket” under många år nu. Jag vet hur arbetsmarknaden ser ut men finns det ingen chans att du kan hitta ett arbete där du trivs och blir värderad?
    Stor kram från Kärringen i Norr

  3. Nemos matte sa:

    Tror jag förstår ungefär hur det känns… önskar att jag kunde hjälpa dig.

    *Styrkekram* ❤

  4. Förresten… hur har det gått med knepiga tonåringar och hundvakteri?

    • En av de har visat sig vara ett riktigt j*vla stjärnskott…! Inte nog med att hon, två-tre månader efter att vi skulle träffas (hon dök ju inte upp) skickar meddelande på FB till mig och frågar hur jag mår och om jag fortfarande behöver hjälp med hundrastning, idag skickade hon även …. EN JÄVLA VÄNFÖRFRÅGAN!? Vad i hela…!?
      Det är nåt fel i skallen på en del ungdomar alltså…

Kommentera

