Kort semester

Jag tog några dagar ledigt. Åkte upp till stugan. Njöt av tystnaden, lugnet. Läste, skrev, glodde på Förhäxad, gick promenader med hunden och sov både gott och länge. Inga sociala medier alls, faktiskt inte ens internet.

På väg hem igår ville jag vända om flera gånger. Stanna däruppe. Gömma mig från stressen, ljudmattan hemma och jobbet.

Nåja, det löser sig med det. Också.

wpf_8981

wpf_124410

Kommentarer till: "Kort semester" (3)

  1. Ååååh förhäxad! det var inte igår 😻

    Det låter underbart mysigt 💚
    Kram

    • Har hela ”Book of Shadows”, boxen med alla 8 säsonger 😀 När jag tänker efter så brukar jag börja titta på Förhäxad när det är lite jobbigt i livet. När det är för mycket liksom. Min medicin haha!

      Hade det underbart men alldeles för kort! 🙂

      • Mina tröstkompisar är Harry Potter böckerna 😊 Jag älskade verkligen förhäxad när det gick – men det är två storylines jag jade svårt för och det är Julian MacMahongrejen och Rosé McGowan (heter hon väl)s syster – de mjölkade de två onödigt länge tyckte jag 😝

        Gott att höra 💚
        Kram

Kommentera

