Små ögonblick

Börjar fylla på min minnesburk för 2017, går rätt bra faktiskt. Tror det beror på att jag faktiskt jobbar stenhårt på att hitta de där små ögonblicken som gör att jag ler.

Som till exempel det där att hunden ibland tittar upp på mig från sitt hörn i soffan, och när jag klappar honom lite på tassen och säger ”It’s all right baby, I’m right here” så lägger han sig lugnt tillrätta igen.

Varför jag pratar engelska med min hund?

Ingen aning. Ibland blir det så, och jag säger inte att min hund är ett geni, men han hajar rätt mycket den där. Både verbalt och icke-verbalt. Min bästis! ❤

4288

(Gammal bild, men en av mina favoriter. Han är nog bara 1 eller 2 år här. Om lite drygt en månad fyller han 10! Herregud! :O ❤ )

Kommentarer till: "Små ögonblick" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Önskar att jag hade din förmåga att hitta tillvarons guldkorn. 🙂

    Om vovven snart fyller tio betyder det att jag följt er i nästan tio år… inte klokt!!

Kommentera

