Lucida drömmar

Har för mig att jag skrivit om det förut men jag hittar inte inlägget.

Drömde (igen) om den där kollegan. Han som, i min drömvärld i alla fall, är så vansinnigt förälskad i mig. Ja, jag har drömt om honom tidigare. Numer jobbar vi ganska tätt ihop också, kan bero på det kanske? Han ringer också rätt ofta  efter arbetstid och pratar typ en halvtimme. Det börjar med jobbprat men sen glider det in på ”kompisprat”. Alltså, det blir lite arbetsplatsgnäll, lite privat, lite dumheter…

Inatt var jag dock medveten om att jag drömde, jag hade ju kunnat göra vad som helst! Gjorde jag det? Nä.

Jag avvisade honom, för att han är gift (förra drömmen lämnade han frun för mig och hon var helt okej med det haha!)
Visserligen avvisade jag honom EFTER mycket intensivt hångel, men alltså innan vi höll på att gå hela vägen. Seriöst!? Vad fan tänkte jag där liksom!? Haha! Jag visste ju att jag drömde!

Han är gift. Han är också en kollega jag gillar. Som kollega. Men han är snygg och jag menar, om jag ändå drömmer… varför inte gå hela vägen? Hmm, får se om jag kan göra nåt åt det inatt haha! Det var längesen jag hade sex med nån annan än mig själv 😀

Har ni haft lucida drömmar?

Kommentarer till: "Lucida drömmar" (2)

  1. Det är en otroligt lustig grej det där med lucida drömmar. Jag har aldrig råkat ut för det, det närmsta jag kommit har varit den där ”WTF-känslan” som kan komma redan i drömmen och sen ligga kvar när jag vaknar.

    Haha lite självbevarelsedrift kanske? Tänk om sexet varit dåligt och han haft världens minsta snopp – du hade aldrig kunnat se honom i ögonen igen…

    Kram

    • Det händer då och då för mig, måste lära mig att utnyttja det bättre tror jag. Skulle vara coolt att kunna göra sånt man i vaket tillstånd inte vågar eller kan. Kanske kan trolla fram en drake ur tomma intet eller nåt? 😀

      Haha! Ja kanske! Det var nog en del av det, tänkte att det (oavsett kvalitet på sexet eller ”attiraljerna” haha!) kunde bli en aning pinsamt att se honom på jobbet sen.

      Kram!

Kommentera

