Trafikpoliswannabe

Hehe, nu har jag återigen ”skvallrat” på en förare som representerar ett företag. Skrivit till chefen att jag var på god väg att ringa polisen pga förarens sätt att framföra fordonet. Jag blir fan skogstokig, bilen vinglade, körde typ 40 på 30-sträcka, körde sen mellan knappt 40 och typ 60 på 50-sträcka. Och dessutom… kanske det som stör en blinkersfascist som jag allra, allra mest – blinkade VÄNSTER och svängde ut HÖGER ur rondellen!

För i hela helvetets mulltoa! Blinka. Dit. Du. Ska! Gaaaaaaaaaaaaaahh!

Nåja, jag har varit ute på jobb idag. Också.
Igår blev jag utskälld av en (förvisso skitglad) hund och idag blev jag tvångsgosad med av en supersöt liten katt. Tyvärr var ju katten lika förtjust i att fotas som min hund är men ändå, så himla söt!

Jaja, imorgon har jag tagit ledigt (behöver sovmorgon)! Sen är det bara två jobbdagar kvar och så helg igen haha!

Kommentera

