Långhelg igen!

Himla soft tid på året det här haha!

Tog dessutom ledigt imorgon så det blir extra långt för mig (slipper jouren! Eller ja, jag bytte med en kollega så nästa gång har jag två dagar på raken).

Är ju ute och jobbar ibland och den jag pratar och träffar mest ute har en förmåga att säga mitt namn i typ varannan mening. Plus, gärna stå och fippla med verktyg samtidigt eftersom han (vi kan kalla honom R) inte verkar veta vad han ska göra av händerna. Blev lite förundrad men så tänkte jag att han kanske har lika dåligt minne som jag och upprepar sig för att komma ihåg vad jag heter. Fast han är ju bara typ 20 å en kvart gammal så det bådar ju inte gott för framtiden haha! Så minnesvärd jag är… 😛

Igår pratade vi i telefon och då började han med att säga att jag skulle åka till en viss adress och där prata med gräv-killen (för att veta vad jag ska göra och var). Sekunden efter ändrade han sig: ”Eller nej förresten, jag kommer och visar dig istället”.

Oookej…

Grävkillen visste exakt vart han skulle gräva och vart jag skulle vara såatte…

En kollega på kontoret undrade om jag fått en liten beundrare på halsen eftersom vi hörs så frekvent jag och R.

Möjligt, jag är ju helt fantastisk haha! Händer då och då att såna där ”smågrabbar” får glitter i ögonen när de träffats av min explosiva charm. Detta trots att jag är typ 15 år äldre än de? Bara tacka och ta emot hehe!

”Tyvärr” verkar R vara en riktigt bra kille, så jag får passa mig så jag inte trillar dit. Kan bli jobbigt att jobba med honom då 😀

Den yngsta jag faktiskt interagerat med på ett mer fysiskt plan ( 😉 ) var 14 år yngre. Trodde det skulle vara jättebra men satan så uselt sex! (Kanske ska poängtera att han var 22 så ni inte tror jag gjorde nåt olagligt haha!)

Bästa sexet hade jag med ett ex, han var 15 år äldre. Erfarenhet slår ungdom…

Hmm, nu lallade jag iväg lite men men. Sitter och väntar på svar från en kollega och insåg precis att jag inte fått något för att jag skickade frågan 06.10 och de på kontoret brukar starta vid 8-rycket.

Ha en bra dag!

Kommentera

