Det tar sig

Lilleman skäller fortfarande ut nya hundrastaren efter noter men hon kommer i tid, ger honom godis så fort hon kommer innanför dörren och har introducerat honom för sin egen hund (gick jättebra tydligen). Bra bra.

Hon är trevlig och proffsig, jag gillar’t. Skarpt! Får se när Lix kan låta bli att skälla på henne då. Ska vara hemma den här veckan också och sen får vi se nästa vecka om han släpper in henne när inte jag är hemma haha!

Fem långa veckor kvar till semester. Ska vara i stugan hela tiden, bara läsa och slappa. Och framför allt inte ta med mig jobbtelefonen. Måste fylla på bokförrådet också. Sofie Sarenbrant har en ny bok, ”Bakom din rygg”, som jag vill läsa sen ”Och varje morgon blir vägen hem längre och längre” av Fredrik Backman.
Sen ska jag välja och vraka bland deckarna på Adlibris. Älskar svenska deckarförfattare! Mina favoriter är Sofie Sarenbrant, Mari Jungstedt, Camilla Läckberg och duon Mons Kallentoft (han står bra på egna ben också) och Markus Lutteman.

Vad läser ni helst?

(Lite omotiverad bild men den är tagen på sommaren, vid stugan såatte… 😉 )

Kommentera

