JagÄrSåTrött!

Jisses Amalia vad trött jag är! Sitter på kontoret (bestämde mig för att testa idag istället om hundrastaren skulle komma in eller inte) och håller på att somna. Min hjärna pallar inte med alla ljud! Gatan utanför, kollegor som snackar, fläktar som brusar och ungar som skriker utanför… zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!

Favorit i repris

Vet inte om jag lyckades få ihop mina 7 timmar sömn inatt. Min nya fitbit (har fått den utbytt för andra gången eftersom armbandet lossnar hela tiden) verkar inte kunna synka med appen i min mobil, bara datorn. Weird.

Dessutom har jag fått två nya kontorsgrannar (de flyttade på min kära jobb-lillebror! :O Sååå oförskämt!) Den ena är helt okej, men den andra, som sitter närmast mig… harklar sig  titt som otätt och det är såååå irriterande! Inte för att hen är förkyld eller så, utan bara nån typ av enerverande ovana. Tror inte personen själv ens märker att hen gör det, gaaaaaaaaaaaaaah!! Harkelmänniskan är också en jäkla snokare som inte drar sig (tro mig, jag har kommit på vederbörande med fingrarna i kakburken så att säga) för att kolla mina privata mejl eller min mobil. Låser ALLTID dator och mobil numer innan jag lyfter röven och går nånstans.

Nu ska jag försöka hitta på nåt så jag inte somnar (hur fasen ska det gå att köra hem sen då?!)

(Hundrastaren blev tydligen både in- och utsläppt. Tyvärr. Jag vill fortsätta jobba hemifrån… jag hatar att vara på kontoret!)

Kommentarer till: "JagÄrSåTrött!" (2)

  1. Usch människor är så jobbiga 😩

Kommentera

