Lycklig

Jag är så lycklig här! Jag vill vara här, alltid!

Det är så vansinnigt skönt att vakna av sig själv, inte ha något planerat, bara vara liksom.

Hunden är förvisso pigg och lekglad men det där med promenader, det är han inte så pigg på. Han sover mycket men alltså, det är helt okej när man är pensionär 😉

Mitt jobbsökande har gått i stå, mest för att det är semestertider men men, det löser sig.

Jag skriver, fotar, sover tills jag vaknar, har stora problem med att komma på nåt att laga till middag (har dock löst sig varje dag av nån anledning, jag gillar mat haha!) och gör så lite som möjligt. Har träningsgrejerna med mig men har inte gjort många marklyft eller annat än. Det kanske kommer.

Läser mycket, vilar, laddar batterierna och just ja, igår var jag och shoppade lite på outlet. Hade tänkt köpa 10 t-shirts, pga skitbilliga, men de hade bara fyra stycken i min storlek… jaja. Hittade ett par nya kängor i alla fall, en mjuk långärmad tröja och ett par nya mysbrallor. Älskar’t!

Vad gör ni?

Kommentera

